reklama

Tenkrát potřetí (príjemné protizákonné konania)

Pip, pip, pip, pip, píííp. Vážení poslucháči, časové znamenie ohlásilo dvadsaťdva hodín. V náhradnom termíne si teraz vypočujete tretiu časť obľúbenej, populárno - náučnej rozhlasovej hry Príbehy grambľavého Casanovu z dielne autora talianskeho pôvodu, Celestína Libido-a, víťaza minuloročných majstrovstiev sveta vo vábení jeleňov, ktoré sa konali u nás, na Slovensku, v katastri obce Veľká Gundža. Želáme vám príjemný umelecký zážitok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Tenkrát potřetí (príjemné protizákonné konania)

Dej tejto časti príbehu sa začal odvíjať tentokrát netradične v pohostinskom zariadení.

Opäť sme sa v tomto pohostinnom prostredí stretli s predtým menovanou (no keby len menovanou) kamarátkou, s ktorou sme sa zblížili na jej izbe, kde vtedy nebolo dohromady nikoho. Odstup času spôsobil, že sme bezostyšne dokázali nadviazať na predošlé kamarátstvo a opäť medzi nami zavládla pohodová nálada. Zase som ju „oblažoval" svojimi vtípkami. Mala zmysel pre humor, resp. pri kvalite mojich vtípkov to možno bol zmysel pre takt, alebo vrodený zmysel pre predstieraný úprimný smiech, každopádne konverzácia neviazla. Keďže mám zmysel pre vystupňovanie čohokoľvek, vystupňoval som aj srandičky toho večera do extrémnych polôh. Asi takto: Znedazdania som na ňu vybafol nasledovné zvolanie: Citujem: (aj tu stupňujem napätie) „Hybaj sa von bozkávať, dievka moja!" Koniec citátu. Vysvetlenie: Asi som sa jej snažil priblížiť zvyky a tradície podpolianskeho pospolitého ľudu alebo promile alkoholu v krvi presiahlo únosnú hranicu, ktovie. Neviem ani, či som sa jej tak páčil, alebo chcela dať pointu tomu, čo som načal, každopádne sme sa stretli za rohom krčmy v tieni pouličnej lampy a vášnivo sa na seba vrhli a necudne sa bozkávali. Až do zatvorenia krčmy sa nám to podarilo asi trikrát.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po záverečnej som ju išiel odprevadiť. Objavil som novú "skratku", cez štvrť rodinných domov obďaleč krčmy. Cesta sa nám predĺžila síce asi o 2 (slovom dva kilometre), ale vôbec nám to nevadilo. Odprevádzanie sme si spríjemňovali ako sa dalo. A dalo sa naozaj všelijako. Okrem samotného, prepytujem, koitu, sa nám to podarilo asi všetkými spôsobmi. Dopustili sme sa priestupku budenia verejného pohoršenia, a to opakovane a vo väčšej miere. Našťastie nás nikto neohlásil. Predsa len išlo o štvrť rodinných domov starších spoluobčanov, ktorý o cca 3 - tej hodine rannej spia, resp. keby aj nespali, nevidia dobre na diaľku a zvlášť po tme, a keby aj videli, pravdepodobne v oblasti nachádzajúcej sa neďaleko vysokoškolských internátov už za tie roky privykli naozaj na všetko...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes to bolo krátke, viem, nechcel som však zabiehať príliš do detailov, aby som nekazil mládež.

váš

Celestín Libido

Na slovenskom znení spolupracovali: Igor Štefuca, Marica Mináriková, Gregor Makarian, Svätopluk Šablatúra, Anna Cicmanová, Irena Ghándiová - Jirkú a Dezider Točka, preklad: Etela Balgová - Harantová, réžia slovenského znenia: Štefánia Gorduličová. Vyrobil Atan Film, Rovniankova 10, Bratislava.

Andrej Valentiny

Andrej Valentiny

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor je zástupcom šéfredaktoravirtuálneho časopisu GUPKA (gýčovo úderné periodikum konzumnéhoasociála).Časopis od svojho založenia dlho nevyvíjal aktívnu činnosť, od 14. 06. 2007 je však všetko inak. Jedine, že by nie. Zoznam autorových rubrík:  GUPKA EgocentrikGUPKA CucfľakGUPKA VýlevkaGUPKA HebedoGUPKA ZásmažkaGUPKA KrompáčGUPKA PoklopGUPKA ŠušeňGUPKA MäkčeňGUPKA ČrpákGUPKA SpúšťRádio Slobodný TekovTV HľuziakSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu